To, ile kosztuje reklama na portalu Facebook zależy w dużej mierze od Was samych. Jeśli mowa o reklamach na Facebooku, to sprawa jest prosta. Facebook pozwala określić limit wydatków dziennych lub w ramach prowadzonej kampanii reklamowej. Jeśli więc kampania jest przygotowywana samodzielnie, to nie licząc poświęconego na jej przygotowanie i prowadzenie czasu, koszt można określić samodzielnie. I ograniczyć do zadowalającego budżetu. Oczywiście nie oznacza to, że każda reklama przyniesie oczekiwane skutki. Wiele zależy od branży. Przy niektórych stronach za polubienie można zapłacić kilka groszy, a przy innych nawet kilkanaście złotych. Dużo zależy od naszej wiedzy i doświadczenia. Zasada jest tu podobna jak przy wszystkim – najpierw trzeba niektóre rzeczy przetestować, zdobyć doświadczenie i wtedy najprawdopodobniej wyjdą tego efekty. Warto więc zlecić takie reklamy agencji interaktywnej, która robi nie tylko reklamy na Facebooku, ale również AdWords oraz Pozycjonowanie Bydgoszcz.
Jeśli zlecacie przygotowanie i prowadzenie kampanii specjaliście lub agencji to całkowity koszt kampanii będzie się składał z kosztów a) przygotowania i prowadzenia kampanii oraz b) wydanego na kliknięcia budżetu (przeważnie ustalonego limitu). Nie oznacza to jednak, że będziecie bardziej stratni, ponieważ kiedy kampanię prowadzą profesjonaliści, można być pewnym efektów, a tworząc je samodzielnie jest duże prawdopodobieństwo, że będziemy przepalać budżety.
Budżet jak i koszt kliknięcia, w chwili obecnej nie jest dostępny w złotówkach. Można wybrać np. EUR. Koszt kliknięcia jest zaś europejski – najczęściej (nie wnikając w szczegóły) od 0,40 do 0,80 EUR za klikniecie.
Dlaczego są błędne wyniki w rankingu Google? – Info portal
31 października 2018 w 14:52
[…] świecie witryna miałaby tylko jedną stronę w rankingu dla każdego celu słowa kluczowego. https://palacwielkawies.pl/ile-kosztuje-reklama-w-internecie/ Na przykład chcesz, by Twoja strona główna była w rankingu pod kątem podstawowego celu słów […]