
Kawasaki Versys-X 300 Lone Rider
Reklama: Skutery Racibórz
Nie jesteśmy do końca pewni, jak nazwać Kawasaki Versys-X 300. Być może powinien się nazywać najmniejszym motocyklem przygodowym?
Wszystkiego po trochu? Oczywiście. O to właśnie chodzi w rodzinie „wszechstronnych systemów” od Kawasaki – niekoniecznie można ją przypiąć do jednej kategorii.
Jego stylistyka sugerowałaby, że odrobina przygodowej jazdy jest w jego zasięgu i nie byłbyś daleki od prawdy. Ma pionowe pręty, przednią szybę, mały stojak z tyłu i 19-calowe przednie (szprychowe) koło.
Zmiana opon fabrycznych powinna wystarczyć, aby popchnąć Kawasaki dobrze w błoto i naprawdę pokazać jego możliwości przygodowe.
Mówiąc o napędzie, Versys-X 300 jest napędzany dwucylindrowym silnikiem o pojemności 296 cm. To ten sam silnik, który od kilku lat znajduje się w wielu różnych modelach Kawasaki.
Tak więc jego niezawodność i solidność nie są kwestionowane. Nie ma też zbyt wiele elektroniki, z wyjątkiem ABS, co czyni ją tym bardziej odpowiednią do przygód (choć niestety nie można łatwo pokonać ABS).
Kawasaki buduje jakość, w połączeniu ze stylizacją i komponentami , które mogą zabrać Cię z utartej ścieżki (choć niezbyt daleko od ścieżki, przynajmniej w standardowym wykończeniu), wszystko w niedrogim pakiecie, sprawiają, że Versys-X 300 jest kolejną dobrą opcją budżetową w kategorii ADV.