W szkołach Leonardo School dzieci uczą się nie tylko języka angielskiego, ale także czytania i ortografii.

Oferta Leonardo School skierowana jest do rodziców dzieci w wieku od niemowlęcia do 13 roku życia. Kursy języka angielskiego prowadzone są wg autorskiej metody Leo English, która polega na nauce języka obcego poprzez pobudzanie wyobraźni, zmysłów i emocji dziecka w trakcie zabawy. Oprócz kursów językowych, w szkołach Leonardo School prowadzone są także zajęcia Leo Maniak i Leo Maluch pomagające dzieciom w nauce czytania, ortografii i szybkiego zapamiętywania.

– Zajęcia rozpoczynają się we wrześniu, czyli tak jak rok szkolny w placówkach państwowych. Już w połowie sierpnia zaczynamy rekrutację klientów. Wtedy też uruchamiamy nowe placówki – mówi Katarzyna Rojkowska, twórca i współautor metod nauczania marki Leonardo School.

– Odkrywając zalety systemu takie jak spójność programu nauczania, wszechstronność oferowanych zajęć oraz program szkoleń dla lektorów i trenerów, staliśmy się jego entuzjastami – mówi Jakub Kurpiewski, franczyzobiorca Leonardo School. – Nie sposób pominąć również fachowości twórców programów Leo English czy Leo Maniak. Są oni ekspertami w swojej dziedzinie.

Obecnie pod szyldem Leonardo School działa 26 ośrodków partnerskich. Do końca 2012 planowane jest powiększenie sieci o kolejne 5-10 szkół. Docelowo na terenie Polski ma powstać 150 placówek posiadających pełną ofertę Leonardo School albo tylko wybrane elementy z pakietu.

– Poszukujemy partnerów w dużych i małych miastach. Interesują nas zarówno przedsiębiorcy, którzy już prowadzą działalność w branży edukacyjnej i pragną wzbogacić swoją ofertę, jak i ci, którzy chcą od podstaw stworzyć własny ośrodek – dodaje Katarzyna Rojkowska.

Kwota inwestycji potrzebna do uruchomienia placówki Leonardo School waha się od 20 do 45 tys. zł. W kwocie tej uwzględniona jest opłata licencyjna w wysokości od 3 do 8,5 tys. zł, w zależności od wybranej formy współpracy. W ramach licencji franczyzobiorca otrzymuje prawo do korzystania z marki Leonardo School z wyłącznością terytorialną, promocję firmy w bazie partnerów Leonardo School, szkolenie dla dwóch osób z administracji i promocji, szkolenie metodyczne dla lektorów i trenerów oraz wzory materiałów reklamowych.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
  • Jak zamontować żyrandol?

    W opakowaniu każdego produktu powinna znajdować się instrukcja, która tłumaczy, jak zamont…
  • Sprowadzanie auta to dobra sprawa

    Import samochodów z USA jest to działanie popularne. Z USA sprowadzane są samochody nowe, …
  • Wilgoć to nie dramat

    Mokra podłoga? Zawilgocona ściana? Nie wiadomo co się dzieje? Nie ma problemu. Wystarczy s…
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Jak zamontować żyrandol?

W opakowaniu każdego produktu powinna znajdować się instrukcja, która tłumaczy, jak zamont…