W szkołach Leonardo School dzieci uczą się nie tylko języka angielskiego, ale także czytania i ortografii.

Oferta Leonardo School skierowana jest do rodziców dzieci w wieku od niemowlęcia do 13 roku życia. Kursy języka angielskiego prowadzone są wg autorskiej metody Leo English, która polega na nauce języka obcego poprzez pobudzanie wyobraźni, zmysłów i emocji dziecka w trakcie zabawy. Oprócz kursów językowych, w szkołach Leonardo School prowadzone są także zajęcia Leo Maniak i Leo Maluch pomagające dzieciom w nauce czytania, ortografii i szybkiego zapamiętywania.

– Zajęcia rozpoczynają się we wrześniu, czyli tak jak rok szkolny w placówkach państwowych. Już w połowie sierpnia zaczynamy rekrutację klientów. Wtedy też uruchamiamy nowe placówki – mówi Katarzyna Rojkowska, twórca i współautor metod nauczania marki Leonardo School.

– Odkrywając zalety systemu takie jak spójność programu nauczania, wszechstronność oferowanych zajęć oraz program szkoleń dla lektorów i trenerów, staliśmy się jego entuzjastami – mówi Jakub Kurpiewski, franczyzobiorca Leonardo School. – Nie sposób pominąć również fachowości twórców programów Leo English czy Leo Maniak. Są oni ekspertami w swojej dziedzinie.

Obecnie pod szyldem Leonardo School działa 26 ośrodków partnerskich. Do końca 2012 planowane jest powiększenie sieci o kolejne 5-10 szkół. Docelowo na terenie Polski ma powstać 150 placówek posiadających pełną ofertę Leonardo School albo tylko wybrane elementy z pakietu.

– Poszukujemy partnerów w dużych i małych miastach. Interesują nas zarówno przedsiębiorcy, którzy już prowadzą działalność w branży edukacyjnej i pragną wzbogacić swoją ofertę, jak i ci, którzy chcą od podstaw stworzyć własny ośrodek – dodaje Katarzyna Rojkowska.

Kwota inwestycji potrzebna do uruchomienia placówki Leonardo School waha się od 20 do 45 tys. zł. W kwocie tej uwzględniona jest opłata licencyjna w wysokości od 3 do 8,5 tys. zł, w zależności od wybranej formy współpracy. W ramach licencji franczyzobiorca otrzymuje prawo do korzystania z marki Leonardo School z wyłącznością terytorialną, promocję firmy w bazie partnerów Leonardo School, szkolenie dla dwóch osób z administracji i promocji, szkolenie metodyczne dla lektorów i trenerów oraz wzory materiałów reklamowych.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Last minute dla aktywnych: Gdzie znaleźć oferty na spontaniczne wakacje aktywne, takie jak wspinaczka górska czy nurkowanie

Dla miłośników aktywnego wypoczynku, poszukiwanie spontanicznych ofert last minute na waka…