Nie dla wszystkich mężczyzn zdrowy tryb życia wygląda podobnie. Wielu z nich życzy sobie nie tylko dobrego samopoczucia, ale także efektów wizualnych, jakimi mogliby się pochwalić przed innymi. No, chyba że ktoś chce sobie wmawiać, że buduje masę mięśniową wyłącznie dla widoku przed lustrem.

Nie ma się co wstydzić faktu, że pragniemy wyglądać dobrze, szczególnie w młodym wieku i na plaży, gdzie przechadzają się urocze panie. Udowodnione jest, że tzw. wnętrze człowieka to może i się liczy, ale z całą pewnością nie podczas pierwszego kontaktu. Wówczas z reguły kobiety odczuwają podświadomie i wybierają samca najpotężniejszego w zaobserwowanym stadzie, a trafiające się wyjątki tylko potwierdzają regułę.

Kreatyna
Kreatyna

Mężczyzna, chcąc nie chcąc, aby się przypodobać płci przeciwnej, musi więc „nastroszyć piórka”. Pokazać się z najlepszej strony i wygląd ma tutaj znaczenie. Niemniej prawdą jest, że nie na wiele mu się zda potężna postura, gdy nie będzie w stanie wykrztusić słowa. Przy tym jednak zbudowanie odpowiedniej sylwetki, wielu mężczyznom dodaje pewności siebie i mimochodem skazuje ich na sukces.

Czy można zbudować sylwetkę szybko, z dnia na dzień? Nie, ale można sobie znacznie dopomóc i w tym wypadku najzdrowsza będzie i najlepsza kreatyna na masę mięśniową, gdyż jest to naturalne białko, występujące w naszych organizmie.

Kreatynę w suplementach diety przyjmujemy doustnie, gdyż w taki sam, naturalny sposób pozyskujemy ją z pokarmów mięsnych. Zdrowy człowiek potrzebuje jej dziennie około dwóch gramów, z czego połowa pozyskiwana jest przez sam organizm z aminokwasów, a połowa z dostarczonego pożywienia. 250 gramów chudego mięsa to około 1 gram, który można określić jako tania kreatyna i pomimo wielu badań nie stwierdzono skutków ubocznych działania tego związku. Sprawdzono za to coś innego.

Białko relatywnie pomaga wzrastać tkance mięśniowej, ale pod warunkiem podjęcia intensywnego treningu siłowego. Nie wolno jednak, chociaż poprawniej będzie napisać: nie ma najmniejszego sensu, stosowanie suplementu z kreatyną w dniu treningu. To nie działa w ten sposób! Organizm musi mieć czas na przyswojenie białka, dopiero wówczas możemy spodziewać się dobrych wyników.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Sport i Turystyka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź też

Jak samemu ułożyć kostkę brukową ?

Samodzielne układanie kostki brukowej ma wiele zalet. W ten sposób możemy wpłynąć na najwy…