Duńska firma chce prowadzić w Polsce maksymalnie dziesięć salonów meblowych.

BoConcept projektuje, produkuje i dystrybuuje meble dla klientów, którzy są gotowi zapłacić za jakość. Pod marką duńskiej firmy działa obecnie 350 salonów meblowych na całym świecie. Sześć z nich otwarto w Polsce, z czego trzy prowadzą franczyzobiorcy.

– Jesteśmy zainteresowani nawiązaniem kontaktu z przedsiębiorcami z Warszawy, Poznania, Łodzi i innych dużych polskich miast – mówi Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland. – Uważamy, że docelowo w Polsce może bezkolizyjnie funkcjonować od 8 do 10 salonów BoConcept.

Za pozyskanie lokalu na salon meblowy odpowiedzialni są franczyzobiorcy. Minimalna powierzchnia placówki to 300 m2. Salony BoConcept najczęściej znajdują się w centrach miast lub na ich obrzeżach, przy ruchliwych ulicach. Rzadziej mieszczą się w galeriach handlowych.

W ramach współpracy BoConcept oferuje produkty, wsparcie z zakresu prowadzenia salonu i zarządzania sprzedażą, narzędzia marketingowe oraz szkolenia. Od lokalnych partnerów wymaga z kolei znajomości rynku, kapitału i zaangażowania w pracę.

– W branży meblarskiej największe zainteresowanie klienta przypada na jesień i zimę – dodaje Jarosław Lehwark. -W tym okresie także deweloperzy kończą budowę nowych mieszkań, co ma oczywiście wpływ na rynek meblarski.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Przewodnik po nowych technologiach w wypożyczanym sprzęcie budowlanym: Jak nowinki techniczne wpływają na efektywność pracy

Postęp technologiczny nieustannie zmienia oblicze branży budowlanej, wprowadzając innowacj…