Producent porcelany prowadzi letnią akcję promocyjną, by wyrównać sprzedaż sezonową.

W sieci autoryzowanych salonów Rosenthal prezentowana jest szeroka oferta kolekcji porcelany, szkła i akcesoriów designerskich z różnych manufaktur. Sklepy w naszym kraju prowadzi firma Ceramica Group, generalny dystrybutor marki Rosenthal w Polsce. Pod szyldem Rosenthal działa w Polsce 19 salonów własnych oraz 20 franczyzowych. Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie placówek w Rzeszowie oraz w Częstochowie.

– Ostatnimi czasy można zaobserwować zmianę odzwierciedlającą ogólny kierunek, w którym zmierza nasza branża – mówi Marian Andrzej Kareński-Tschurl, generalny dystrybutor marki Rosenthal. – Klienci coraz rzadziej decydują się na klasyczne serwisy obiadowe, złożone z tradycyjnych elementów takich jak waza czy sosjerka, a decydują się raczej na indywidualne kształtowanie zestawów, zależnie od własnych potrzeb i upodobań. Ogólna tendencja to zatem akcent na kreatywność klienta i jego indywidualizm.

Spółka poszukuje partnerów, którzy chcą otworzyć sklep w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Podstawowym wymogiem przystąpienia do sieci jest własna powierzchnia handlowa, minimum 50 m-. Preferowane lokalizacje to przede wszystkim galerie handlowe oraz sklepy przy głównych ulicach i na starówkach. Koszt otwarcia własnego salonu to 100-200 tys. zł.

– Sprzedaż w naszych sklepach wzrasta w grudniu niemal trzykrotnie, gdyż upominek z porcelany stał się klasycznym pomysłem na świąteczny prezent – tłumaczy Marian Andrzej Kareński-Tschurl. – Aby wyrównać sprzedaż sezonową, od siedmiu lat prowadzimy akcję, w ramach której białe serwisy dostępne są na atrakcyjnych warunkach.

Rosenthal planuje rozszerzenie działań na rynku dalekowschodnim. W najbliższym okresie ma powstać kilkadziesiąt nowych salonów w Chinach. Marka chce zaistnieć również w Indiach.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Przewodnik po nowych technologiach w wypożyczanym sprzęcie budowlanym: Jak nowinki techniczne wpływają na efektywność pracy

Postęp technologiczny nieustannie zmienia oblicze branży budowlanej, wprowadzając innowacj…